یزدفردا "مسعود میرجلیلی :رییس روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري يزد با حضور در دفتر تحريريه هفته‌نامه يزد امروز از نزديك با فضاي تحريريه اين نشريه آشنا شد.
مشاور استاندار يزد در اين بازديد پيرامون مسائل مديريتي استان و اظهار نظر بعضي از خوانندگان يزد امروز گفتگو نمود و تعدادي از نامه‌هاي خوانندگان را مطالعه نمود.
قائم محمدي ضمن تشكر از انعكاس فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي استان در نشريات خواستار تعامل همه جانبه مطبوعات شد و اظهار اميدواري نمود تا مديران مطبوعات محلي و خبرنگاران استان بيش از پيش به مسائل و رخدادهاي استاني پرداخته و خصوصاً در زمينه دستاوردهاي سفر مقام معظم رهبري به استان يزد و همچنين انعكاس اخبار و گزارشهاي خبري سفر قريب الوقوع رياست جمهوري به استان بپردازند.
مديرمسئول يزد امروز و رئيس خانه مطبوعات نيز ضمن تشكر از حضور مجدد نمايندگان استانداري در هيأت تحريريه نشريات گفت: ارتباط و تعامل برقرار شده بين استانداري و رسانه‌ها در يكسال اخير مطلوب بوده و اميد است ضمن استمرار وضع موجود ترتيبي اتخاذ گردد تا مديران مطبوعات محلي بتوانند بصورت دوره‌اي نشست اختصاصي (يا دو، سه نفري) با استاندار محترم داشته باشند. چون اينگونه جلسات مكمل جلسات مطبوعاتي استاندار بوده و مسلماً در اين جلسات علاوه بر اينكه استاندار با مشكلات موردي و يا همگاني مطبوعات آشنا مي‌شود بسياري از سؤالات مردمي كه تاكنون فرصتي براي مطرح نمودن آنها در جلسات عام نبوده مطرح خواهد شد.
رئيس خانه مطبوعات استان يزد همچنين در عملكرد بعضي از سازمان‌ها سوالات و انتقادهايي مطرح نمود و حضور مسئولان در دفاتر نشريات و در جمع هيأت تحريريه مطبوعات را ارزشمند ناميد و از آن بعنوان عامل دلگرمي ياد نمود.

گزارش تصویری این دیدار :

یزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا